image description
        image description
        5 redenen om uw NETGEAR-toestel te registreren
        Dit zijn de belangrijkste redenen waarom apparaatregistratie belangrijk is:
        • UP-TO-DATE & SAFE

          we zullen u waarschuwen wanneer er extra beveiligings- of privacyfuncties beschikbaar komen.
        • NIEUWE VOORSCHRIFTEN

          wij zullen u op de hoogte brengen als er nieuwe beveiligings- of privacyvoorschriften worden aangenomen die van invloed zijn op uw toestel
        • HET ACTIVEREN VAN DE VOLLEDIGE GARANTIE EN ONDERSTEUNING

          vereenvoudigt aanzienlijk het proces om u te helpen als uw product defect raakt of als u problemen moet oplossen met uw product.
        • GEMOEDSRUST

          we zullen u informeren over alle nieuwe oplossingen of functies die we blijven toevoegen aan onze producten. Wij bieden u weblinks waarmee u eenvoudig kunt upgraden naar de nieuwste firmware.
        • PRIVACY

          wij zullen uw gegevens NOOIT delen. Wij stellen u in staat om precies te bepalen welke informatie u wilt ontvangen.

          Houd er rekening mee dat registratie nu vereist is voor bepaalde Smart Managed Pro-switches.

          Meer informatie over waarom u uw Smart Managed Pro-switch moet registreren.

          Meer informatie

            Er zijn vier eenvoudige manieren om uw NETGEAR-product te registreren. Kies gewoon degene die het beste voor u is.

            Insight-app

            Stappen om te registreren

            U hebt een smartphone nodig die is verbonden met internet

            • Download de NETGEAR-app van Insight (Android of iOS)
            • Start de app en volg de instructies om een bestaand account te gebruiken of een nieuw account aan te maken
            • Selecteer "Registreer een NETGEAR-apparaat" in het menu*
            • *Alle NETGEAR-apparaten kunnen worden geregistreerd bij de Insight-app, maar alleen apparaten die zijn gelabeld als "Insight-managed", kunnen op afstand worden beheerd en bewaakt met de app van Insight en de Insight-cloudportal.
            MyNETGEAR
            Laptop_insight_login.jpg
            Laptop_insight_login.jpg

            Stappen om te registreren

            U hebt een browserverbinding met internet en het serienummer van het nieuwe product nodig

            Ga naar MyNETGEAR en volg de instructies om een bestaande account te gebruiken of een nieuw account aan te maken om uw product te registreren.

            PowerSHIFT-partners kunnen meerdere producten tegelijk registreren.

            Nu registreren
            Insight-webportal

            Stappen om te registreren

            U hebt een internetbrowser, Insight Premium- of Insight Pro-abonnement en het serienummer van het nieuwe product nodig

            Ga naar www.insight.netgear.com , meld u aan bij uw account, selecteer "Registreer een NETGEAR-apparaat" in het menu Accountinstelling en volg de instructies om een nieuw product te registreren*

            • *Alle NETGEAR-apparaten kunnen worden geregistreerd bij de Insight-app, maar alleen apparaten die zijn gelabeld als "Insight-managed", kunnen op afstand worden beheerd en bewaakt met de app van Insight en de Insight-cloudportal.

            Nu registreren
            Vanuit de GUI van de lokale switch**

            Stappen om te registreren

            U hebt een managed switch nodig die is aangesloten op een LAN met toegang tot internet

            • Sluit het apparaat aan op LAN en schakel het in
            • Sluit de pc met de browser aan op hetzelfde subnet
            • Bepaal het IP-adres dat aan het apparaat is toegewezen
            • Open een browser en voer het IP-adres van het apparaat in de vorm XXX.XXX.XXX.XXX
            • Volg de instructies in de gebruikersinterface
            • **de switch moet via uw lokale netwerk met internet zijn verbonden. Niet beschikbaar op unmanaged switches.