

5 redenen om uw NETGEAR-toestel te registreren
Dit zijn de belangrijkste redenen waarom apparaatregistratie belangrijk is:
-
UP-TO-DATE & SAFE
we zullen u waarschuwen wanneer er extra beveiligings- of privacyfuncties beschikbaar komen. -
NIEUWE VOORSCHRIFTEN
wij zullen u op de hoogte brengen als er nieuwe beveiligings- of privacyvoorschriften worden aangenomen die van invloed zijn op uw toestel -
HET ACTIVEREN VAN DE VOLLEDIGE GARANTIE EN ONDERSTEUNING
vereenvoudigt aanzienlijk het proces om u te helpen als uw product defect raakt of als u problemen moet oplossen met uw product. -
GEMOEDSRUST
we zullen u informeren over alle nieuwe oplossingen of functies die we blijven toevoegen aan onze producten. Wij bieden u weblinks waarmee u eenvoudig kunt upgraden naar de nieuwste firmware. -
PRIVACY
wij zullen uw gegevens NOOIT delen. Wij stellen u in staat om precies te bepalen welke informatie u wilt ontvangen.
Houd er rekening mee dat registratie nu vereist is voor bepaalde Smart Managed Pro-switches.
Meer informatie over waarom u uw Smart Managed Pro-switch moet registreren.
Er zijn vier eenvoudige manieren om uw NETGEAR-product te registreren. Kies gewoon degene die het beste voor u is.
Meer informatie
NETGEAR Veelgestelde vragen over productregistratie
Hoe registreer ik een product op MyNETGEAR
Waarom moet ik mijn NETGEAR Smart Managed Pro-switch registreren?
Hoe registreer ik mijn NETGEAR Smart Managed Pro-switch via Insight?
Hoe vind ik mijn NETGEAR Smart Managed Pro-switch registratiesleutel
Hoe kan ik een NETGEAR-product registreren in Insight
Hoe registreren PowerSHIFT-partners apparaten in bulk op MyNETGEAR?
Hoe kan ik de registratie op mijn Smart Managed Pro Switch met Cloud Management overslaan?
Hoe krijg ik tijdelijk volledige toegang tot mijn NETGEAR Smart Managed Pro-switch?