Vervanging op de volgende werkdag

NETGEAR biedt vervanging op de volgende werkdag als onderdeel van de garantieondersteuning voor bepaalde zakelijke producten in de volgende landen. Bedrijven kunnen nu kritieke netwerken onderhouden met minimale downtime en zonder de extra kosten van ondersteuning voor vervanging op de volgende werkdag.

Tot de producten waarvoor vervanging op de volgende werkdag van toepassing is, behoren ProSAFE®-switches, draadloze producten, firewall-producten en zakelijke ReadyNAS®- en ReadyDATA®-opslagproducten. Klik op de volgende koppelingen voor meer informatie: 

Landen met ondersteuning voor vervanging op de volgende werkdag
Datasheet ProSUPPORT (PDF-bestand)

*Maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 17:00 uur plaatselijke tijd, met uitzondering van vakanties bij NETGEAR. Voor hardwarevervanging op de volgende werkdag moeten oproepen uiterlijk zijn ontvangen op en moet autorisatie voor vervanging uiterlijk zijn verleend op de volgende tijdstippen : VS/Canada - 18:00 uur (EST), VK/Ierland - 14:00 uur, Midden-Europese Tijd (CET) - 14:00 uur, Australië - 14:00 uur (EST). Zie de Algemene voorwaarden voor de ProSUPPORT-diensten van NETGEAR Inc. voor gedetailleerde informatie.